The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, July 02, 2012

(T_T) 我又胃痛了 (T_T)

我又胃炎了痛苦死了。。。(T_T) 好難受呀!刚刚Shirley kong 说我瘦到只能看见我的大眼睛了?有那樣嗎?可是真的不是我想瘦的,可我就是容易生病和每晚都失眠吗!有谁能让我不再失眠呢?我是真的真的累很累呀m(_ _)m。

No comments:

Post a Comment